نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نقشه ویژه یوونتوس برای توماس رینكون

نقشه ویژه یوونتوس برای توماس رینكون

روزنامه «Le Eco di Bergamo» از نقشه ویژه یوونتوس برای آینده كاپیتان تیم ملی ونزوئلا در این باشگاه خبر داده است.

 

این روزنامه در خبر خود مدعی شده است آتالانتا جدی‌ترین و در عین حال تنها باشگاهی است كه برای جذب توماس رینكون هافبك 29 ساله یووه درخواست رسمی ارائه كرده است.

 

این روزنامه چاپ شهر برگامو در شمال ایتالیا با اشاره به «مارتن دي‌رون» هافبك هلندی و سابق این باشگاه كه فصل گذشته به میدلزبرو در انگلستان منتقل شد، از احتمال بازگشت او پس از سقوط این تیم به دسته پایین‌تر رقابت‌های فوتبال در انگلستان خبر داده و پروژه جذب رینكون و دی‌رون را در راستای خواست گاسپرینی سرمربی آتالانتا دانسته است.

 

گفته می‌شود باشگاه آتالانتا برای به خدمت گرفتن شماره بیست و هشت یووه مبلغ 6 میلیون یورو را در نظر دارد، در حالیكه یوونتوسی‌ها برای انتقال او نقشه‌ ویژه‌ای دارند و طبق شنیده‌ها با مبلغی كمتر از 8 میلیون راضی به این انتقال نخواهند شد. رینكون همچنين تا تابستان 2020 با بیانكونری‌ها قرارداد دارد.

 

رینكون كه تابستان گذشته از باشگاه جنوا به یووه پیوسته بود در طول فصل گذشته نتوانست جایگاه ثابتی برای خود در تركیب بیانكونری دست و پا كند و به همین خاطر بی‌میل نخواهد بود در صورت قرار گرفتن در تركیب اصلی تیمی دیگر، تورین را ترك كند.

 

این روزنامه در پایان گزارش خبری خود با اشاره به علاقه ماكس آلگری به این بازیكن اهل آمریكای جنوبی، احتمال ماندن و در عین حال خروج او از تورین را 50 به 50 عنوان كرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: